Бізнес з Китаєм

Публічна оферта

Документ, положення якого викладено нижче за текстом, є Публічною Офертою та Публічним Договором. Відповідно до положень ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України умови публічної оферти та публічного договору однакові для всіх Замовників.   

 

Відповідно до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України, внесення оплати є акцептом (прийняттям) даної оферти, що дорівнює укладенню договору на умовах, викладених нижче за текстом.

 

Дана Публічна Оферта адресована всім фізичним та юридичним особам, які бажають скористатися послугою та мають технічну можливість отримання послуги.

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

про надання інформаційних послуг

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Цей Публічний договір (далі – Оферта, Договір) є офіційною пропозицією Виконавця з надання Інформаційних послуг юридичним та/або дієздатним фізичним особам (далі – Замовник) на наведених нижче умовах шляхом надання інформації через текстові, відео, фото, аудіо уроки/повідомлення – спеціальної форми передачі інформації, спрямованої на придбання Замовником додаткових знань, умінь та навичок у певній сфері діяльності в результаті використання Замовником особливих заходів, що визначаються на свій розсуд.

1.2. Прийняття (акцепт) цієї Оферти означає повне та беззастережне прийняття Замовником усіх умов без будь-яких винятків та/або обмежень та прирівнюється відповідно до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України (далі ЦК України) до укладання сторонами двостороннього письмового договору на умовах, викладених нижче в цій Оферті.

1.3. Цей Публічний договір про надання Інформаційних послуг (Оферта) вважається укладеним (акцептованим) з моменту надходження коштів Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця.

1.4. Виконавець та Замовник надають взаємні гарантії своєї право- та дієздатності необхідні для укладання та виконання цього Договору про надання Інформаційних послуг.

 

2. ВИЗНАЧЕННЯ І ТЕРМІНИ

2.1. В цілях цієї Оферти наведені нижче терміни використовуються в наступному значенні:

Оферта – публічний договір про надання інформаційних послуг.

Інформаційні послуги – будь-які послуги Виконавця, види та вартість яких визначено на Сайті або сторінці у соцмережі, де розміщений даний договір оферти, надання обмеженого доступу Замовнику до Сайту, іншим закритим каналам надання матеріалів, описаних на сайті (закритий профіль Instagram, закритий канал WhatsApp, Telegram) відповідно до умов Оферти для участі у тематичних марафонах у форматі інформаційних послуг Виконавця з надання за плату мультимедійних курсів, тренінгів, марафонів (у записі та потоковому форматі), та супутніх інформаційних послуг Виконавця у формі консультацій, за допомогою використання програмного забезпечення із закритим кодом, або консультаційних послуг в іншій формі. Форма та необхідність надання супутніх інформаційних послуг визначаються Виконавцем самостійно.

Акцепт Оферти – повне та беззастережне прийняття Оферти шляхом здійснення дій по оплаті обраної Інформаційної послуги.

Виконавець – Фізична особа-підприємець Устянівська Дарʼя Сергіївна, адреса реєстрації: 67805, Україна, 67805, Одеська обл., Одеський р-н, селище міського типу Авангард(з), вул. Спрейса Василя, будинок 1, корпус 1, квартира 70, адреса інтернет-ресурсу для звернень – директ Instagram: https://www.instagram.com/darya.tao, інші контактні дані надаються Замовнику за запитом.

Замовник особа, яка здійснила Акцепт Оферти на викладених у ній умовах.

Договір про надання інформаційних послуг (далі – Договір) – договір між Замовником та Виконавцем про надання Інформаційних послуг, який укладається за допомогою Акцепту цієї Оферти.

Курс – це навчальна програма, яка передбачає проведення онлайн-занять, доступ до навчальних матеріалів, індивідуальні консультації з Виконавцем.

 

3.ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику доступ до навчального курсу «Бізнес з Китаєм з 0 за 60 днів», що включає відеоуроки, практичні завдання, щотижневі дзвінки, рекомендації та супровід в обʼємі обумовленому тарифом придбаним Замовником. Замовник, у свою чергу, зобов’язується оплатити повну вартість курсу Виконавця та виконувати всі умови курсу, включаючи активну участь, виконання завдань і дотримання рекомендацій.

3.2.  Вартість курсу встановлюється на сайті, де розміщений даний Договір або за іншою домовленістю сторін. Цей договір про надання Інформаційних послуг вважається укладеним з моменту надходження коштів на рахунок Виконавця.

3.3. Платежі за цим договором здійснюється одним із способів, що пропонуються Замовнику, які включають наступні види оплат:

– оплата через платіжні термінали чи інтернет-банкінг;

– оплата на розрахунковий рахунок Виконавця через банк або банк-еквайєр;

– оплата через спеціально уповноважених агентів (фізичних або юридичних осіб);

– іншими способами за попереднім погодженням з Виконавцем.

3.4. Замовник має можливість здійснити оплату частинами. Сума оплати, що внесена частково є завдатком. Сплачені кошти до старту навчального курсу, передбаченого даним Договором, не повертаються. Повернення коштів може бути здійснено лише у випадку невиконання Виконавцем зобовʼязань, передбачених даним Договором. У випадку не здійснення Замовником повної оплати за навчання в узгоджений сторонами термін Виконавець припиняє подальше надання послуг та може також здійснити обмеження доступу Замовника до вже отриманих навчальних матеріалів. В такому разі оплата не повертається і встановлюється, що послуга не надається з вини Замовника.

3.5. Виконавець має право припиняти надання платних послуг з моменту закінчення терміну (строку) їх надання, або здійснювати

 

4.УМОВИ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОСЛУГИ

4.1. Після проведення оплати Виконавець, в узгоджений термін, надає учбові матеріали Замовнику в обʼємі, що відповідає тарифу сплаченому останнім.

4.2.  Види та способи оплати узгоджуються сторонами окремо. Строк курсу, його наповненість та вартість зазначаються на сайті, де розміщена даний Договір, а також залежить від тарифу обраного Замовником.

4.3. Придбання учбового матеріалу підтверджується внесенням оплати одним із передбаченим Договором способом, або у узгоджений у особистій переписці.

4.4.  Якщо Замовник в узгоджену дату не отримав учбові матеріали або доступ до курсу, то він зобовʼязаний  звернутися до служби підтримки Виконавця у директ Instagram: https://www.instagram.com/darya.tao, або до менеджера.

4.5.   Ця Оферта має чинність акта про надання послуг. Прийняття послуги провадиться без підписання відповідного акта.

4.6.  Виконавець залишає за собою право анулювати доступ Замовника до матеріалу у разі встановлення факту розповсюдження Замовником готової інформації та готових матеріалів в первинному вигляді, отриманих ним від Виконавця, третім особам за плату або безоплатно. Використання Замовником готової інформації та готових матеріалів (відео-, аудіо-, презентацій, тощо), одержаних в результаті отримання Інформаційних послуг, допускається лише в особистих цілях та для особистого використання Замовника.

 

5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ

5.1. Виконавець має право покласти виконання даного договору на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед Замовником за порушення договору та гарантованого результату.

5.2. Виконавець зобов’язується надавати Замовнику цілодобовий доступ до оплачених текстових, відео, фото, аудіо-матеріалів протягом строку узгодженого сторонами. Графік черговості надання таких матеріалів узгоджується сторонами окремо.

5.3. Виконавець несе відповідальність за зберігання та обробку персональних даних Замовника, забезпечує конфіденційність цих даних у процесі їх обробки та використовує їх виключно для якісного надання Інформаційної послуги Замовнику.

5.4. Виконавець гарантує надання Замовнику повної та достовірної інформації про послугу на його вимогу.

5.5. Виконавець має право припиняти надання платних послуг з моменту закінчення терміну (строку) їх надання, або здійснювати обмеження доступу Замовника до навчальних матеріалів у випадку не здійснення повної оплати.

5.6.  Виконавець має право змінювати умови цієї Оферти в односторонньому порядку без попереднього повідомлення Замовника, публікуючи зазначені зміни на Сайті, не пізніше 5 календарних днів з дня їх внесення (прийняття).

5.7. Виконавець має право на будь-якому етапі навчання відмовити Замовнику у подальшому його проходженні. У такому випадку кошти за навчання повертаються Замовнику пропорційно наданим матеріалам, вартість яких визначається безпосередньо Виконавцем.

 

6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА

6.1. Замовник зобов’язаний надавати достовірну інформацію про себе у процесі заповнення заявки (реєстрації) на Сайті. Замовник відповідає за достовірність такої інформації.

6.2. Замовник зобов’язується під час використання платних послуг своєчасно оплачувати послуги Виконавця в обсязі, порядку та строки, передбачені цим Договором та обраним тарифом.

6.3. Замовник зобов’язується ознайомитися з Договором, умовами надання вибраних послуг, дотримуватись та виконувати їх вимоги.

6.4. Замовник зобов’язується не відтворювати, не повторювати, не копіювати, не продавати, а також не використовувати з будь-якою метою матеріали, що надаються Виконавцем, за винятком особистого їх використання. Виконавець навіть при одноразовому порушенні даної умови має право обмежити для Замовника доступ до навчання та кошти, у такому випадку Замовнику не повертаються.

6.5.  Замовник зобов’язаний підтримувати у справному технічному стані обладнання та канали зв’язку, що забезпечують доступ до закритих каналів участі. Виконавець не несе відповідальності за ненадання (неякісне надання) Інформаційної послуги з причин, що не залежать від Виконавця (в т.ч. через невиконання п. 6.1 цієї Оферти).

6.6. Замовник зобов’язується з повагою ставитись до Виконавця та не публікувати в спільному чаті учасників, що отримують разом із Замовником Інформаційні послуги, в тому числі в чаті під час спільних онлайн зустрічей, не писати окремо учасникам, інформацію, що принижує честь і гідність, а також ділову репутацію Виконавця та його команди. Виконавець навіть при одноразовому порушенні даної умови має право обмежити для Замовника доступ до спільного чату та онлайн зустрічей, надавши можливість отримання інформації у записі. Кошти, у такому випадку Замовнику не повертаються.

6.7. Замовник користується всіма правами споживача відповідно до чинного законодавства України, яке регулює відносини щодо надання послуг.

6.8.   Замовник у разі надання йому послуги неналежної якості має право скористатися правами, передбаченими ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», виключно у випадках, коли порушення його прав сталося з вини Виконавця та за доведеністю зазначеної обставини.

6.9.  Усі претензії щодо якості наданої Інформаційної послуги повинні надсилатися Замовником у директ Instagram: https://www.instagram.com/darya.tao.

Строк розгляду претензії(ій) Замовника Виконавцем становить 30 (тридцять) днів (у тому числі претензій, що містять вимогу про повернення коштів) з моменту надходження претензії на адресу Виконавця.

6.10. У разі прийняття рішення Виконавцем про повернення коштів, Кошти повертаються Замовнику шляхом їх: зарахування на рахунок Замовника на кредитну картку, особистий рахунок або інші реквізити узгоджені сторонами. Усі повернення коштів здійснюються за умови направлення Замовником на адресу Виконавця заяви за формою, яка буде надіслана Замовнику листом електронною поштою. Сторони беззастережно приймають, що остаточне рішення про спосіб повернення коштів залишається в кожному конкретному випадку на розсуд Виконавця. У разі повернення коштів на рахунок Замовника у банку або на рахунок Замовника у платіжній системі, заповнена заява на повернення грошових коштів із підписом Замовника за формою у сканованому електронному вигляді надсилається електронною поштою Виконавцю (допускаються такі формати файлу: gif, jpeg, pdf). Заява на повернення Грошових коштів повинна містити в обов’язковому порядку відомості про рахунок Замовника, комерційну організацію (банк), де зберігається рахунок, її адресу. У разі відсутності у заяві достатніх відомостей, необхідних для повернення коштів Виконавець не гарантує строків, зазначених у п. 6.9 Договору.

6.11. Кошти зараховуються на рахунок у банку, зазначений Замовником, протягом 30 календарних днів з моменту, коли Виконавець отримав підписану та скановану заяви Замовника за формою. Фінансовий документ, що підтверджує внесення коштів Виконавцем на рахунок Замовника, є доказом виконання Виконавцем обов’язку щодо повернення коштів Замовнику, що беззастережно приймається сторонами.

 

7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

7.1. Сторони домовились, що Умови даного Договору регулюються законодавством України і саме воно підлягає застосуванню у разі виникнення розбіжностей.

7.2. Усі спори та розбіжності, які можуть виникнути у зв’язку з цими Умовами, включаючи будь-які питання щодо їх виконання, укладання, дійсності або розірвання, Сторони намагатимуться вирішити шляхом переговорів.

7.3.  Замовник погоджується, що з метою вирішення спорів між Сторонами ефективним та обов’язковим для використання засобом комунікації є листування із Замовником на електронну адресу та/або по телефону.

7.4. У разі, якщо Сторони не дійдуть згоди щодо спору протягом 30 (тридцяти) календарних днів, спір (суперечка) передається на розгляд до компетентного суду відповідно до законодавства України.

7.5. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань по цій Оферті сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України

 

8. ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОСЛУГИ

8.1.  Замовник, приймаючи умови цієї Оферти, бере на себе також ризик неотримання прибутку та ризик можливих збитків, пов’язаних із використанням знань, умінь та навичок, отриманих Замовником у ході надання Інформаційної послуги.

8.2.  Гарантуючи успішність застосування отриманих знань, умінь та навичок, а також отримання Замовником Інформаційної послуги певного прибутку (доходу) з їх використанням (реалізацією) у певному чи невизначеному майбутньому Виконавець не несе відповідальності за неотримання прибутку (доходу), отримання прибутку (доходу) нижче очікувань Замовника, а також за прямі та непрямі збитки Замовника, оскільки успішність використання Замовником отриманих знань, умінь та навичок залежить від багатьох відомих та невідомих Виконавцю факторів: цілеспрямованості, працьовитості, завзятості, рівня інтелектуального розвитку, творчих здібностей Замовника, інших його індивідуальних якостей та персональних характеристик, що приймається обома сторонами.

8.3. Якщо в тарифі Замовника передбачено гарантована сума, яка повертається у разі неотримання бажаного фінансового результату, то її виплата здійснюється лише за умови проходження всього навчання за обумовленим графіком та вчасної здачі всіх домашніх завдань, у дати які заздалегідь узгоджені сторонами, та виконанні всіх умов, передбачених п. 9.1. Договору.

8.4. Прийом до розгляду претензій Замовника з вимогою про повернення коштів припиняється через 10 (десять) календарних днів з моменту отримання доступу до учбових матеріалів, що беззастережно приймається сторонами. Для деяких марафонів, тренінгів, уроків цей термін може бути скорочений Виконавцем до 7 (семи) календарних днів, про що Виконавець зобов’язаний сповістити Замовника перед придбанням ним тренінгу або курсу. Інший спосіб продовження гарантованого терміну повернення коштів неможливий і суперечить цій Оферті.

8.5.  Претензії з вимогою про повернення коштів мають бути надіслані Виконавцю не пізніше ніж за добу до закінчення гарантійного строку. Інші претензії з вимогою про повернення коштів Виконавцем не розглядатимуть.

 

9. УМОВИ ГАРАНТІЇ РЕЗУЛЬТАТУ ТА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

9.1. Якщо Замовник після проходження курсу не отримав гарантованого Виконавцем прибутку, повернення здійснюється лише при виконанні Замовником наступних умов:

9.1.1. Активна участь Замовника у всіх заняттях.

Замовник повинен бути присутнім на всіх уроках придбаного  курсу Виконавця без винятків за заздалегідь узгодженим графіком.

9.1.2. Виконання Замовником всіх завдань придбаного курсу вчасно. 

Кожне завдання курсу повинно бути виконане в точно встановлені Виконавцем терміни.  Пропуск дедлайну анулює право на повернення коштів. Для відстеження термінів використовується система електронних повідомлень або платформа, на якій ведеться курс.

9.1.3. Подання Замовником детального звіту про виконані завдання.

Замовник повинен вести детальний звіт про всі виконані завдання, включаючи скріншоти, відео або інші докази роботи. Ці звіти повинні бути подані в кінці кожного модуля. Відсутність хоча б одного звіту є підставою для відмови у поверненні коштів.

9.1.4. Особисте спілкування під час тривалості курсу з Виконавцем мінімум раз на тиждень.

Замовник повинен брати участь у щотижневих особистих дзвінках з Виконавцем за заздалегідь узгодженим графіком для обговорення прогресу та розбору помилок. Пропуск хоча б одного дзвінка позбавляє права на повернення коштів.

9.1.5 Суворе дотримання рекомендацій Виконавця.

Усі рекомендації та завдання від Виконавця повинні бути виконані точно. Будь-яке відхилення від рекомендацій автоматично анулює право на повернення.

9.1.6. Подання заявки на повернення не пізніше ніж протягом 24 години після завершення курсу, із чіткими доказами, що всі умови були виконані.

Заяви подані після спливу зазначеного терміну не приймаються та повертаються без розгляду.

9.1.7. Документальне підтвердження маркетингових активностей.

Якщо частина курсу пов’язана з маркетинговими активностями (наприклад, реклама, продажі), Замовник повинен документально підтвердити, що він провів усі запропоновані кампанії (включаючи фінансові звіти, скріншоти оголошень, статистику тощо). Відсутність будь-якого підтвердження підстава для відмови у поверненні коштів.

9.1.8. Належне використання наданих ресурсів.

Усі ресурси, матеріали та інструменти, які були надані під час курсу, повинні бути використані Замовником. Замовник має продемонструвати, що він активно використовував ці матеріали. Якщо буде виявлено, що учень не використовував якісь інструменти це є підставою для відмови у поверненні коштів.

9.2. При розгляді заяви про повернення коштів, факт віключення світла, інтернету не є форс-мажорною обставиною в рамках даного Договору та не являється підставою і вагомою причиною відсутності Замовника на занятті або для відтермінування строків здачі і виконання завдань наданих Виконавцем.

 

10. ФОРС-МАЖОР

10.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цим Договором, якщо це невиконання стало наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), що виникли після укладення цього Договору та унеможливили виконання зобов’язань відповідно до умов цього Договору.

 

11. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ/УМОВИ

11.1.  Замовник гарантує, що всі умови Оферти йому зрозумілі і він приймає їх безумовно та в повному обсязі, без будь-яких умов, винятків та застережень.

11.2. У разі виникнення питань, які не врегульовані цим Договором, Сторони зобов’язуються керуватись нормами, встановленими чинним законодавством України.

11.3.  Сторони дають одна одній згоду на обробку та зберігання персональних даних, які стають відомими ним, у зв’язку із укладенням цього Договору, у межах, у яких це необхідно відповідно до вимог чинного законодавства України.

11.4. Усі запити щодо використання матеріалів, які надаються, зокрема, передбачені цими Умовами, повинні надсилатися Виконавцю у директ Instagram: https://www.instagram.com/darya.tao.

Правила платформи

Важлива інформація для учасників курсу! Прочитайте уважно!

Уся інформація на платформі є інтелектуальною власністю, яка захищена від копіювання та передачі третім особам.

 

❗ Передача доступу до курсу іншим особам категорично заборонена.

Якщо ви:

  • передасте свої логін і пароль до особистого кабінету стороннім;
  • зробите запис екрану або іншим чином поширите матеріали курсу;

🔒 Система автоматично зафіксує ці дії та заблокує ваш обліковий запис без можливості відновлення.

 

Кошти за курс у таких випадках не повертаються.

Більше того, порушення авторських прав буде передано юристам для подальших дій згідно з чинним законодавством.

Важлива інформація:

  1. Матеріали курсу призначені виключно для вашого особистого використання. Заборонено передавати доступ до платформи чи навчальних матеріалів іншим людям, незалежно від обставин.

  2. Платформа відстежує активність кожного користувача. У разі виявлення підозрілих дій, наприклад, одночасного входу з різних міст чи пристроїв, ваш обліковий запис буде заблоковано.

  3. Згідно із законодавством України, порушення авторських прав тягне за собою адміністративну, цивільну або кримінальну відповідальність (статті 176, 177, 229 ККУ).

 

Поважайте інтелектуальну працю авторів та використовуйте курс лише для особистого навчання. Ваш вибір уже зроблено, тож скористайтеся ним максимально ефективно!